Sunday 13 December 2015

Pembekal Bebola Daging " meatball "

Assalammualaikum..
kepada semua perniaga bumi putra yang sedang mencari di mana untuk mendapatkan Bebola daging @ meatball. di sini saya ada membekalkan produk keluaran 100% bumi putra. sesuai untuk berniaga atau kegunaan sendiri. mungkin ramai di kalangan kita yang kurang kenal bebola daging " meatball" . kebanyakan orang salah paham dengan maksud #MEATBALL  #BEBOLADAGING Dan #PENTOLBAKSO, biasenya orang kita lebih kenal Meatball dari bebola daging. tapi semua tu sama jee cuma rasa yang membezakan..

Bagi sesiapa yang berminat dalam perniagaan #beboladaging #meatball #bakso di sekitar lembah klang bolehlah hubungi saya
Fazlee      : 01120856630
whatsapp : 0129332575


COD SEKITAR LEMBAH KELANG.
PENGHANTARAN PERCUMA SETIAP PEMBELIAN LEBIH DARI 5 BEG
Bebola Daging
Harga :
Size ( A ) 100 bijik     Rm15
Size ( B ) 50 bijik     Rm15

Meatball
kepuasan pelanggan ke utamaan kami



4 comments:

  1. Boleh hantar ke tempat saya tak?

    ReplyDelete
  2. terima kasihh,memang sedap sgt,saya suka homemade dan biasa,pertama kali bawak untuk makan di ofis,memang ramai suke..

    ReplyDelete
  3. terima kasihh,memang sedap sgt,saya suka homemade dan biasa,pertama kali bawak untuk makan di ofis,memang ramai suke..

    ReplyDelete